نکاتی در مورد این کتاب و نویسنده آن

این کتاب ارزشمند در ژانویه سال 2020 توسط انتشارات معتبر McGraw-Hill منتشر شده است. مجله فوربس این کتاب را «بهترین کتاب رهبری در سال 2020» نامیده است. "رایان هاک" نویسنده این کتاب به دلیل پادکست بسیار مشهور خودThe Learning Leader Show کاملا شناخته شده است.

مجله فوربس این پادکست را «پویاترین پادکست رهبری موجود» خواند و مجله Inc آن را در لیست «پنج پادکست که شما را رهبری باهوش تر می سازد» معرفی کرد. این پادکست با صدها نویسنده مطرح و رهبران شرکت های مشهور جهان، قهرمانان ورزشی و رهبران نظامی مصاحبه کرده است و میلیون ها شنونده در بیش از 150 کشور جهان دارد.

نویسنده ها و رهبران بزرگ جهان در مورد این کتاب موثر مدیریت و رهبری نکات بسیار ارزنده ای را ذکر کرده اند. این نکات نشان دهنده عمق اثر گذاری این کتاب ارزشمند می باشد. قطعا یکی از روش های تشخیص یک کتاب خوب، توصیه افراد بزرگ برای خواندن آن کتاب است.

در زیر توصیه های رهبران و نویسنده های بزرگ در خصوص این کتاب و مطالب ارزشمند آن ذکر شده است:

***

"به مدیریت خوش آمدید" نهایت یک کتاب راهنمای جامع برای تبدیل شدن به یک رهبر عالی است )شامل توسعه مهارت های مورد نیاز، ایجاد و مدیریت تیم ها و مربیگری کارکنان(. خواه یک تازه وارد در نقش رهبری، خواه یک مدیر با تجربه که به دنبال بهتر شدن باشید، این کتاب ارزشمند برای شماست.

دانیل پینک[1]، نویسنده شماره یک کتابهای پرفروش نیویورک تایمز

When, Drive, To Sell Is Human

***

 

[1] Daniel Pink

 

 

رایان هاک استاد دو وجهی ها است: او رهبری عالی است، در عین حال یک یادگیرنده بزرگ است. او یک ورزشکار برجسته است، اما در دنیای تجارت نیز عالیست. او بسیار جالب است، اما همچنین واقعاً علاقه مند است. رایان پرده از اسرار آنچه بهترین رهبران انجام می دهند و فکر می کنند برداشته است. اگر مدیر جدیدی هستید که در حال تغییر وضعیت از بازیکن به مربی می باشید، به خودتان و تیم تان لطف کنید و این کتاب را بخوانید. "به مدیریت خوش آمدید" به شما یاد می دهد از جنبه های مثبت رهبری کنید و تیمی بسازید که با هم برنده شوید.

لیز ویزمن[1] ، نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز

                                                                          Multipliers and Rookie Smarts 

***

رایان هاک یک یادگیرنده پیوسته و معلمی پرشور است. کتاب او "به مدیریت خوش آمدید"، ابزاری بسیار ارزشمند برای هر کسی است که مسئولیت مدیریت دیگران را بر عهده می گیرد.

پاتریک لنسیونی[2] ، مدیرعامل Table Group و نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز

The Five Dysfunctions of a Team and The Advantage

 

[1] Liz Wiseman

[2] Patrick Lencioni

 

 

این کتاب در ایران توسط انتشارات دوران منتشر شده است. از فروشگاه اینترنتی کتاب دیدآور می توانید آن را تهیه کنید